Guusje viert feest! Geef jouw mening en win!

Guusje bestaat vandaag precies een half jaar! Met trots kan ik jullie vertellen dat het wekelijks aantal bezoekers op mijn blog nog elke dag groeit, evenals mijn vrienden op Facebook! Er komt steeds meer interactie, hoe leuk is dat!

Het doet me goed om te horen dat er steeds meer mensen zich bewust worden van hun eigen gezondheid. En voeding draagt daar een grote steen aan bij! Ik ben dan ook ontzettend dankbaar voor alle fanatiekelingen die mij volgen!

Om in de toekomst berichten te posten die jullie interesseren hoor ik graag hoe vaak en over welke onderwerpen ik het beste kan schrijven. Jullie mening is belangrijk, want zonder jullie heb ik geen bestaansrecht!

Ik zou het erg waarderen als jullie onderstaande polls willen invullen. Ik ga vervolgens mijn best doen om jullie hierin tegemoet te komen!

En… onder alle stemmers verloot ik een voedingsconsult twv €40!

Wil je kans maken? Zorg dan voor het volgende:

  • Like mijn Facebookpagina
  • Deel deze post met al jouw vrienden
  • Je kunt delen t/m 15 november, daarna zal ik de winnaar bekend maken

Heel veel succes en alvast ontzettend bedankt voor jullie mening! 😀

8 thoughts on “Guusje viert feest! Geef jouw mening en win!

  1. ik wilde nog een aanvulling doen bij overig, maar mn balkje zat zo snel vol 😉 bedoel vooral recepten die verrassend en makkelijk zijn. Bijvoorbeeld de pepernoten van laatst. Twijfel of jij die er op had staan of gelinkt.. maar dat zijn van die leuke dingen! zelfde met jouw houmous! nog altijd een grote knaller op de borrelavondjes!! Natuurlijk zijn gezond eten en zwangerschap op dit moment ook populair, maar dat is misschien voor jou nog wel weer een uitstapje.. Je site ziet er in elk geval top uit en ik lees je blogs met plezier! ga zo door dus. Liefs

  2. Ik vind het leuk om te lezen hoe je met gezonde voeding en fijne producten heerlijke recepten kunt maken, waar je ook je gezondheid niet uit het oog verliest.

Geef een reactie

