Welkom!

Welkom allemaal op mijn eigen blog!

Al een tijdje ben ik op zoek naar een manier om mijn ideeën, gedachten en kennis met jullie te delen! Als een waar ‘Eureka’ moment had ik het: ik begin een blog! En stiekem ben ik er nu al trots op!

Mijn doel is duidelijk: het delen van mijn passie met jullie. Maar wat is mijn passie? Eten! En dus zullen jullie berichten lezen die voornamelijk gaan over gezondheid en trends op het gebied van voeding. Ik neem jullie mee in mijn wereld en vertel jullie waardoor ik zo geinteresseerd ben in voeding in relatie tot je eigen gezondheid.

Wie ben ik? Ik noem mijzelf voor het gemak even Guusje. Guusje Gezond welteverstaan. Ik woon midden op de Veluwe, wordt dit jaar 30 jaar (slik) en ben druk bezig om een bruiloft te plannen samen met mijn verloofde! Na een paar jaar verwaarlozen van mijn lichaam (dat zie ik nu wél in) werd mij langzaam duidelijk hoeveel invloed goede voeding kan hebben op je eigen gezondheid. Deze interesse werd groter en groter en ik besloot twee jaar geleden een opleiding tot voedingsdeskundige te volgen. Deze opleiding heb ik inmiddels afgerond (geslaagd met een dikke 9 – yeah!) en ik bruis van het enthousiasme om de mensen om mij heen te inspireren! Maar ja, hoe pak je dit aan? Ik heb een fulltime baan en werk in een totaal andere branche en ineens stoppen kan ook niet, er zal toch brood op de plank moeten komen (figuurlijk dan, letterlijk zeker niet… uitleg volgt in volgende blogs).

In mijn eigen blog neem ik jullie mee in de zoektocht naar mijn pad. Of eigenlijk is mijn pad al bekend, ik zoek alleen nog de weg er naar toe…

6 thoughts on “Welkom!

  1. Geweldig initiatief Guusje! Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en natuurlijk ook naar jouw adviezen! Heel veel succes met je blog….. en ongetwijfeld zul je veel ´volgers´ krijgen!

Geef een reactie

